Idag ska jag njuta..

Idag ska jag njuta av varenda andetag som jag tar ute i den friska luften, jag ska sitta bland alla fina löv, plocka mossa så jag blir helt stel om fingrarna, Jag ska njuta & känna att jag lever. Vi ska ut till vår sommarstuga på min begäran.
Jag är så trött på att sitta i lägenheten, gå på stan eller krogen när jag är ledig.. Nu vill jag göra något mysig & vad är inte mysigare än att ta hela familjen ut till en plats där man känner totalt lugn, hör fåglarna & vattnet låta..

En sak till, jag har med mig kameran, äntligen ska jag gå loss på den och hoppas att jag kan dela med mig av några fina bilder! ..

Kommentarer
Postat av: Viran

åh, mysigt det lät då :) hoppas ni får det trevligt!

2008-10-11 @ 11:20:03
URL: http://veronikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0