Idag är det fredag för mig..

Hej alla glada, sura, fula, fina människor..
Solen skiner ute, jag ligger i sängen och myser & det är min sista dag på jobbet för veckan. Känns underbaart!
Gårdagen innehöll shopping, Att det aldrig slår fel. När man tar sig ner på stan för att shoppa loss finns det nada, men sen när man åker ner för att födriva tiden & inte vill hitta något så finns allt allt allt.. Så idag blir det en till tripp på stan för att handla allt som jag la undan igår, segt!

Fick även hem kläder från gina tricot igår som jag klickat hem, dom har öppnat webshop nu & det gick snabbt. Beställde mina kläder i söndags & fick dom igår.. schönt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckos dig som får vara ledig i 4 dagar du kan väl ängna en tanke till mig som måste jobba :(

koftan va skit fin idag...vart avis ;)

2008-10-22 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0