Frid&fröjd..

Här sitter jag helt avslappnad.. Det är så skönt att kunna sitta utan att känna sig stressad över något. Varje onsdag när jag gå hem kommer det där lugnet.. Klockan är över elva och i vanliga fall skulle jag vara uppstressad över att jag inte kommit in i duschen än, att jag måste hinna ett flertal saker innan läggdags.

Men inte idag, för imorgon är jag ledig. Jag kan vara uppe hur länge jag vill idag och sova hur länge som helst imorgon, utan stress!!..

Idag har jag tillbringat min lediga tid med maddelito, vi har stekt i solariumet, och glott på tv.. Nu bär det av in på toa, ska slänga mig i ducshen och leta på min solkräm tills imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0