En härlig måndag..

Ny vecka och den här veckan kommer att bli den skönaste på år & dar för mig.. Har bestämt mig att ta lite ledigt. Med det menar jag att jag är ledig torsdag, fredag, lördag & söndag! Så den här måndagen känns helt ok, då jag vet att jag jag bara jobbar tisdag&onsdag (även dom korta dagar).

Helgen har varit lugn. Har varit på kalas hos johns syster & hunnit umgås med mina kära flicks. Allt en helg behöver innerhålla.

Imorgon får vi nytt golv & det innebär att vi måste flytta ut 4 stora garberober ur rummet. För att vi ska kunna flytta dom lär vi också ta ut innehållet i garderoberna... känns som ett evighetsjobb. Men det måste göras om golvet ska bli bytt.

Nu ska jag ut på en promenad för sedan ta bussen till jobbet. ( När man inte har en bil tillgänglig så märker man hur jävla handikappad man äär, så jag hoppas den kommer tillbaka snaaart från lagningen.).

Tjilevippen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag saknar dig stumpan!

2008-10-20 @ 18:29:03
URL: http://carolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0