bättre sent än aldrig..

Ja visst är det så..

som vanligt har helgen bara rusat förbi med stormfart. I lördags var det 20 års fest på fjärran höder, där bubblades det tills man blev som ett litet russin samt drack vin i mängder. Alkohol är ett roligt påhitt.. Det planeras dagar före vad man ska ha, vad man ska dricka, man måste hinna sola för att inte se ut som ett spöke, man hoppar ner i bubbeln så att man slipper stå & visa sig i bikini.. Man häller upp ett gals vin & där försvann allt man gått och oroat sig för.. jag älskar alkohol på det viset, man bli avslappnad & struntar i det mesta. bra skit!


Efter att vi bubblad, lekt lekar, badat ute & druckit oss rund om fötterna väntade slick & donken, som vanligt.
Stampade in i en taxi vid 3 någon gång och vaknade klockan 14 dagen efter?!.. Där försvann den lediga dagen, den härliga promenaden, tvätt-tiden, ikea, att bara få njuta av ledigheten..


slitna som vi var fick vi skjuts av pappa till johns mamma där det vöntade mat i mängder, efter det blev det filmkväll med packet.

Helgen har tagit på krafterna och att jobba heldag idag var det jobbigaste jag varit med om på länge. Har nyss avjnutit tacos innan john åkte och spelade bög-hockey. Har släpat migs jälv in i duschen för att nu efter jag skrivit detta inlägg krypa ner i sängen med nico & somna. Jag vill sova nu för att vakna pigg imorgon. För vad är inte skönare än att vakna pigg,..?


Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag heller.. Ibland funderar man varför ni alla läser. För vad är roligt med så här mycket text och inga bilder. Jag tycker det suger, hårt.

Kommentarer
Postat av: sara

nyårsfest :) nyårsfest :) nyårsfest :)

2008-10-07 @ 08:14:20
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket myyyys sovrum:)

2008-10-08 @ 13:30:01
URL: http://sarahochmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0