Aldrig mer krogen..

Här sitter jag helt sysslolös och tittar på två grabbs som är helt inne i hockeyn. Lär säga att det är ganska stort av mig att ens sitta i samma rum när hockeyn håller på.. Ikväll blir det lugna bullen.. Efter hockeyn slutar ska vi vänta in hockeynörden nr 3 sen åka och handla food.. För att sen mysa ner oss i soffan & titta på film.

och härmed ger jag ett löfte om att jag inte ska gå ut på krogen på hela månad 11.. Det finns egenligen ingenting med krogen som verkligen är roligt. Efter gårdagens vistelse ute så tackar jag för mig och kastar in handduken. Nu vill jag inte mer.

Dom där bilderna jag lovade finns inte.. Kamerafia hade annat i händerna heela kvällen..
en sak till, jag ska aldrig mer spela roulette på fyllen. vem kunde tro att det skulle gå bra?.

Kommentarer
Postat av: fanny

men gumman haha spelade du roulette? anar att det gick åt skogen?jag köpte två triss imorse för jag tänkte att ska du bli rik,så ska jag med det!men jag förlora på båda... och ja krogen är skit!



seee yaaa

2008-10-26 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0