Vad kan man köpa?..

Efter depp inlägget igår bestämde jag mig för att göra något åt det hela.. Så nu får jag hoppas det funkar.

Idag ska jag ner på stan med veronikan, har lovat mig själv att inte ta mig ner på stan den här månaden eftersom jag hade tänkt lägga undan så mycket som möjligt till mer viktiga saker som ska ske längre fram men när pappsen fyller år så måste man göra ett undantag.. Så ner på stan ska jag och hitta en present, vilket inte är det lättaste..?



Sen blir det jobb & efter det ska det hämtas måttband, våg & allt som behövs ..


Kommentarer
Postat av: stina

Oh, får man hänga med ??

med måttband å våg å allt ?



tack, fast på den där bilden var jag inte färdig i barret :p

2008-11-04 @ 13:27:05
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: sandra

tycker att det är väldigt töntigt att skriva som du gör eftersom du är så väldigt smal, tänk på dem som verkligen är tjocka. Visst att du inte är nöjd med din kropp men du behöver inte banta möjligtvis att du kan börja träna och få en mer vältränad kropp men du behöver inte gå ner i vikt för då ser du bara äckligt smal ut!

2008-11-05 @ 10:39:29
Postat av: aiiifos

Jag kan förstå att du, från din synvinkel tycker att jag är töntig. Jag har alltid haft problem med hur jag ser på mig själv. Jag har aldrig varit nöjd med min kropp och anser att om jag kan gå ner något kilo och få mig själv att må bättre då tänker jag göra det. Konstigt nog är det så att de folk ser som äckligt smalt ser jag som fint smalt. tyvärr!

2008-11-05 @ 14:58:57
URL: http://aiiifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0