Lite kan bli mycket..

Igår tog jag mig ut till Ikea med mina darlings madde&emelie. Finns det något roligare än att gå och shoppa till lägenheten?.. Det slår ett köpcentrum med kläder i hästlängder. Skulle till ikea för att köpa en hatthylla men som många vet kommer man oftas hem med mer.. Plockade på mig hatthyllan, en mega stor matta & nya handtag till garderoberna.
3 matlådor också om jag ska räkna med allt, plus 2 korv & en kladdis.. ha!

Idag fick jag dit alla handtag & oj vilken skillnad det blir bara av att göra något så litet. I skrivande stund känns det som om jag är hög på något starkt & det stämmer säkert eftersom att jag har målat hatthyllan svart.. Svart är fint & jag får aldrig nog..


Booring har jag & johnpa kommer hem sent, så sent att jag säkert somnat vid det laget. MEN så är det och jag får ta & gilla läget. Gilla läget lär jag även göra imorgon när vi har tvätt-tid bara för att tvätta soff klädseln.. happy day, happy day.


Kommentarer
Postat av: stina

ååhååhhh, Ikea är så roligt !

love : )

2008-11-12 @ 22:14:52
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0