Jag vill vara..

Om jag fick så skulle jag vrida tillbaka tiden då jag gick i Högstadiet, vrida tillbaka tiden i en vecka ungefär och leva livet, För det var precis det man gjorde då, levde. När jag satt på bussen i veckan så kom den där känslan som om jag var på väg till skolan, och jag drömde mig tillbaka till 7, 8 & 9:an. Jag verkligen älskade den tiden & allt som tillkom.. Jag om någon har dåligt minne när det gäller att tänka tillbaka och komma ihåg, men vissa dagar under den tiden är som fastbrända i huvudet på mig och när jag tänker tillbaka på känslan jag hade då så kan jag inte mer än små le, små le och känna mig glad för vad jag har fått uppleva, vad jag fått varit med om.

Det var dom där små små sakerna som knappt existerade som kom att bli så mycket nu när man tänker tillbaka.. Allt som var så nytt och spännande & riktigt, riktigt roligt..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0