För att det inte ska vara..

Det är snö ute & för första gången på några år blir jag glad av att se snö, allt annat än regn & rusk är välkommet. Snö på backen innebär vinterjacka. Vinterjacka innebär värme.. I skrivande stund äger jag en rutten svart vinterjacka från Staduim som jag inte bytt ut på evigheter då det alltid hittas så mycket roligare att köpa..

Antar att det har med åldern att göra, att man prioriterar annat & mer bekvämare. Lyssnar man till min lill-sis så har jag blivit gammal & tråkig, För att man vill vara varm om fötter & kropp. Men så är hon liten också, eller iaf mindre.

Så dagens projekt blir att hitta mig en varm och skön vinterjacka! Go go.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jaa, hoppas du hittar någon stumpan! Här sitter jag på jobbet och viker fakturor. Hade också velat gått med er idag! :( Vi får hitta på något i helgen. Kanske planera nyår :)



Och inte börjar du bli gammal eller, vi är ju i våra bästa år;)

Säger som andreas "Jag är bara bekväm av mig"



PUSS

2008-11-20 @ 10:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0