En mycket svidande historia..

Det började som vanligt, jag gick in på toa tvättade av ansiktet granskade mig själv i spegeln öppnade spegeln och tog fram deon (som för övrigt smutsar ner alla mina kläder så att dom bli vita och lär tvättas.), Dove. Upp med armarna och på med deo.. Känner att det börjar klia i ena ögat så snabbt dit med ett finger för att klia tillbaka.. det är DÅ det händer, jag hade på något konstigt sätt fått deo under nageln som fördes över till ögat & AJ!!..


Tappert försök för att få det att sluta svida kastade jag ner huvudet i kallt rinnande vatten och på med ögondroppar.. Resultatet blev en RÖTT uppsvällt svidande öga. Nu är jag redo att möta kunderna, med ett öga.. YAY, toppen start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0