vill ha begäret..

Mitt vill ha-begär är stort nu. Är så mycket som jag behöver och vill ha.. En ny säng lär inköpas, vill ha en ny soffa, soffbord, tvbänk, en till tv till sovrummet.. Listan kan göras lång..

Jag vill köpa nya sommriga kläder, jag vill ha en massa skoor som ligger på personalhyllan på jobbet och väntar på att jag ska köpa dom, jag vill fixa mina naglar OCH jag vill köpa mig ett solkort så att man kan bli lite brun..

MEN förtillfället ekar det i plånkan och utgifterna slutar inte att pumpa mig på pengar..
Har på de senaste dagarna fått tre brev om massor av utgifter som ska betalas och det knäppaste av allt är att jag inte ens vet varför jag ska betala? Måste ringa&kolla upp det där på måndag!

Nu kallar jobbet sen myskväll med hjärtevännen min!
















(har forfarande inte köpt det där jävla frimärket)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0