Tummen upp!

För mig som har världens dåligaste minne och 9 av 10 gånger glömmer det jag ska göra, så är det här nog den bästa och mest värdefulla påhitt på väldigt länge!

comviq har gjort så att man kan ladda på sin telefon genom telefonen med sitt kontonummer, man ringer bara  210. Klickar in person, kontonummer och hur mycket man vill ladda på sin mobil med och sen är det klart!
Nu slipper jag glömma något mer..

Har precis kommit hem från jobbet till en helt nystädat lägenhet, dagen blev genast bättre och jag fick energi till att ta tag i klädrummet.. Ska försöka sortera vår/sommar kläder och höst/vinter kläder. Det jag inte använder nu åker ner i flyttkartongerna på en gång så att vi är ett steg närmare flytten.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Miss yooou

2008-05-13 @ 19:07:38
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0