Tacos-galen..

T
acos har alltid varit en favorit-rätt i mitt tycke.. Men nu tror jag det har gått lite överstyr för mig.. Åt Tacos i Lördags, åt tacos igår och idag är jag sugen på tacos så ska även idag stoppa i mig det..

Har lessnat så himla mycket på all annan mat så jag får leva på tacos ett tag till, det är nog den enda maten jag äter och verkligen njuter av att få äta.

För övrigt så var det kanske inte sådär jätte bra utav mig att vara ute hela helgen beroende på min allergi.. Vaknade av att jag knappt fick upp ögorna idag för att dom ärså svullna & snoret bara rinner..
Nu blir det till att proppa i sig all tänkbar medicin för att få de här bra!

Nu ska jag äta furkost sen ut på en promenad!

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0