Stan..

Den här veckan blir det jobb inne i stan. Hoppas vädret håller i sig så att jag kan ta cykeln! Idag ska jag ta mig ner på stan några timmar tidigare för att kolla på en Morsdagspresent och lite till mig själv.. Senast jag var in på DIn sko i stan var förra gången jag jobbade där, januari. Tror det är minst ika länge sedan jag var i de andra butikerna med..

Ska bli skönt att komma ner och bara få gå runt och kolla, ensam. Det är ensam som man brukar hitta mest.
Så ska bli roligt och se vad jag hittar på till mammasen. Just förtillfället har jag ingen aning..

Igår fick jag ner allt på väggarna. Så nu känns flytten iaf på g : )
Ha en bra dag för det ska jag ha!

image190


Kommentarer
Postat av: Carro

mitt svarta hår är gooooone.
hur ska du göra? ska du avfärga också? :)

2008-05-20 @ 16:15:07
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0