Skapar ett beroende..

När jag tar mig för och gör saker ofta (vilket är väldigt sällsynt) brukar det omvandlas till ett beroende..
Vi kan ta solning som ett exempel. Det har varit väldigt dött på den fronten då jag inte prioriterat det först och för att det inte hjälper att gå & sola någon gång ibland då min hy går att se igenom..

Men nu har jag passat på & solat medans solen varit framme och sakta men säkert fått mer & mer färg och det är då de där beroendet kommer krypandes.. Mycket vill ha mer sägs det?..  " solar jag idag & imorgon har jag fått lite mer färg" osv..

jag kommer ihåg tiden i skolan. t
Tror minsann att det var solning minst 3-4 grr i veckan & guud vad sommarfin man var. (året om) Mer sol åt folket.


..Så även denna dag tänkte jag ta på mig bikinin och lägga mig ute i solen innan jobbet börjar kl. 15!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0