påbörjad packning..

Nu äntligen har jag kommit igång med packningen. Har nästitill fått ner allt som är i köket i flyttkartonger.
Bara 2 glas, 2 tallrikar och det nödvändigaste kvar. Börjar få lite smått panik över att det bara är 2 veckor kvar..
Smartis fia har tagit åt sig mer jobb just de dagarna jag skulle behöva packa&vara ledig.. Känner förtillfället att pengarna nog är viktigare då jag hade tänkt lyxat till det med 4 veckors obetald semester.. de ni! (Man lever bara en gång och får man ta 4 veckor så ska man minsann göra det, betald or obetald).

Suttit med IKEA katalogen framför mig hela kvällen och drömt mig bort i en fin och ljus lägenhet.. ja ni hörde rätt!
Jag ska gå från svart&vitt till vitt&begie. - Det är så jag vill ha det idag iaf, får se hur det blir med den saken när vi flytatt in. (antar att det svart/vita får hänga med ett tag till).

Imorgon är jag leedig och allt är städat och fint tack vare johnpa.. Så imorgon blev det en ledig-dag-där-man-kan-göra-det-som-faller-en-in! Det finns dock en enda grej som jag måste komma ihåg och det är ETT frimärke. Tro det eller ej det har tagit mig över 1 månad att komma ihåg det.. Så här hemma ligger ett rätt så vikitgt brev som är lite försenat pga att jag inte kommer ihåg den lilla dryga papperslappen!  Men imorgon såå..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0