Nytt försök..

Nu har jag tänkt tagit mig i kragen igen gällande mitt hår.. Imorgon när jag är ledig så tänkte jag ringa och boka tid, vet fortfarande inte om jag bara ska klippa eller om jag även ska göra avfärgning och lägga i samma färg som jag hade innan jag färgade till det här mörka..

Känns som att enda chansen för mig att komma iväg till en Frisör är att boka mig en tid..
Tänkte boka nu till löning så jag har någon vecka på mig att bestäma hur&vad jag ska göra?

Alltid ska det vara lika svårt..

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du ska boka tid och göra nåt : )
Jag börjar jobba på Studio 8 snart, *blink blink*

2008-05-14 @ 21:33:56
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0