Nu är det bestämt..

Efter att ha haft Caroline på fin besök så är det bestämt, imorgon ringer jag och bokar en tid för klippning..
Kan inte bli värre än att det blir fult & då får jag väl gå med håret i en knut, gör jag ju endå det för jämnan nu för att det är för långt. - Ingenting kan bli värre än vad det redan är!

Annars så var kvällen uppskattad. Inte ofta jag har eller tar mig tid till att umgås med mina närmaste. Tråkigt men sant. Innan man börjar jobba hinns det inte med att träffas och efter är man för trött. Är ledig varann helg och då kommer det alltid upp andra saker. - Jag ska blir bättre på att börja umgås med mina vänner!

Ingen har råd till att förlora sina vänner ♥

image177

Hejåå håret!

Kommentarer
Postat av: Stina

vad har ni för planer med barret nu då ? : )

2008-05-15 @ 23:58:58
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0