Nu är den här..

Har haft fullt upp den här veckan med jobb, så har knappt haft tid till att sitta här..
Solen skinder och vädret är underbart dock är jag svintrött att jag nog måste lägga omkull mig ett tag!

Har min lediga helg nu men tackade ja till att jobba idag endå så min lediga dag blir imorgon och då ska jag ta mig ner på stan och kolla runt sen tror jag även att jag ska fortsätta till Valbo/ikea och glutta runt lite där med.

Hade tänkt att tagit mig ut på krogen ikväll men kroppen säger ifrån så jag tänker för en gång skull lyssna på den. Jag blir hemma med forhoppningsvis en bra film att kolla på, Veronika kommer även hit och gör mig sällskap.

Så därför ska jag hinna sova en stund nu snart så att jag orkar vara uppe i kväll. ha!

Hoppas att ni haft en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0