Lediga dag..

Jag har svårt att somna vilket är väldigt konstigt då jag i vanliga fall bara behöver lägga mig i sängen så somnar jag. Jag ligger vaken och tankarna bara snurrar.. Jag har drömt obehagliga drömmar som skulle kunna vara sanna nu i några dagar.. vilket också är väldigt störande!

Börjar bli nervös inför flytten som vi inte ens har påbörjat en packning på.. - Jag vet att det är 3 veckor kvar men på dom tre veckorna har jag 4 dagars ledighet.. Och när jag jobbar hinner jag knappt med mig själv så hur ska jag då hinna med flytten.. Antar att jag får försöka hinna med lite ikväll.

Idag är min lediga dag och till min förvåning är det fint väder. Ska hinna ta mig ut på balkongen och få åt mig några solstrålar medans jag äter frukost. Sen bär det iväg till valbo för att fixa en försäkring till min Kamera ( så att det inte blir som med min mobil). Sen in en sväng på ikea och köpa lite nödvändigheter till den kommande lägenheten..

Puss!



Kommentarer
Postat av: Stina

åh, var härligt snygg du va på kortet !! Sommarbrun å fräsch : )

2008-05-08 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0