Kläder väcker minnen..

Det brukar vara så att låtar väcker minnen men jag tycker nog att kläder väcker minst lika många minnen.. Har nästintill städat ut hela min del i garderoben med kläder jag inte behöver använda just nu och lagt ner det i kartonger.

Många sommarkläder från förra våren&sommaren som väcker en massa roliga minnen! Jag kommer ihåg var man var och fixade sig innan festen, vart man gick ut och hur roligt man hade!..

Jag är kass på att minnas siffror, namn och utseende men när det gäller kläder så är jag en klippa på att komma ihåg. Oftast lägger jag knappt märke till hur personen ser ut i ansiktet. Jag kommer bara ihåg hur helheten såg ut med det olika klädesplaggen plus det viktigatse av allt, skorna : )

Kommentarer
Postat av: Stina

vindriv funkar oxå, huvudsaken är att man firar : )

håller med dig där med kläder och minnen, visst är det såå !! Jag har oxå packat ner en massa plagg nu, vissa som framkallat leenden automatiskt .

2008-05-15 @ 13:40:53
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0