jag kan..

Jag kan inget mer än att tycka att kunder är väldigt dryga när dom 1 minut i stägning kommer in och vill reklamera ett par skor. Jag veet att dom självklart ska få det men kan man inte ta sig till affären en annan dag istället för att springa in någon minut i och förklara sig hit&dit om att man inte hunnit tidigare..

Vi jobbar också och det är väldigt drygt att stå kvar en kvart för att någon just lär fixa sina skor en söndagseftermiddag kl. 15.59..

och grejen är att det aldrig slår fel.. Kan vara lungt 2,3,4 timmar men just när vi är på väg att stänga det är då dom kommer, reklamationsjagarna..

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Nea

dom verkar bra.. det gör dom :)
men.. vi får se hur jag gör!

hör av dig i helgen du, om det e fint väder kanske vi kan gå till boulongern och glassa?

2008-05-05 @ 21:33:46
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0