imorgon gäller det..

Dagen har rullat på av bara farten.. Först jobb i hemlingby därefter for jag snabbt ner till stan för att hinna kolla runt i affärer innan jag började jobba inne i stan! Det är alltid så mycket enklare att jobba när man vet att det är extra pengar! Allt känns så mycket lättare.

Har varit ute och gått en långpromenad i det fina vädret, gick förbi gavleån och oj vad fint dom fått det på gävlestrand. Hade hört att det blivigt fint men jag trodde inte att det var så fint!

Imorgon är dagen kommen, då ska jag klippa av mig 3års sparande.. Hur jag vill ha det vet jag inte än.. Antar att jag kommer bestämma mig när jag sitter i stolen...

Sen ska jag upp till caroline som ska leka lite med håret mitt..

Kommentarer
Postat av: Stina

Du MÅSTE lägga upp bild i morgon !!
Kommer bli skitbra tror jag ; )
*supernyfiken !*

2008-05-28 @ 23:52:38
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Nea

våga göra nått speciellt nu då :D heja fia!

2008-05-29 @ 10:32:40
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0