Gavlegårdarna är skit..

Jag kan inget mer säga än att jag tycker att Gavlegårdarna är skit. Jag hatar att vi har bott i en gavlelägenhet och jag hatar ännu mer att vi ska flytta till en till Gavlelägenhet.. (hatet flödar idag)

För det första så tycker jag att om vi har en som vill flytta in omgående till den lilla ettan vi "äger" så why not?!
Nej, då ska vi hålla på med visningar hit&dit.. Hade visning ungefär för 2 månader sedan och hon som låg 1:a ville ha den (sa hon) vi bestämde att hon skulle flytta in till juni då vi ville slippa betala dubbelt och hon slippa sin dåvarande lägenhet.

Förra veckan så ringde det 3 olika nummer till mig om att de stod 1,2 & 3:a på lägenheten ?! .. Vilket betyder att bruden som sagt att hon ville flytta in i juni inte alls ville det.. ( varför blir inte vi informerade?). 1 & 2an kom..
Båda två ville ha den så dom skulle bara göra upp vilken som skulle ta den ( då dom var kompisar). Meen ingen vill flytta in till juni vilket är ganska förståligt då det bara är 2 veckor kvar..

Dubbelhyra & obetald semester, drömläge!

Skulle det vara så svårt att låta vår kompis flytta in dååå...
Nu är det tur att vi har många bollar i luften & kanske slippet gavlegårdarna inom en snar framtid..

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kan nästan tänka mig det, passar nog inte mina snea fötter heller men drömma kan man. Hoppas det ordnar sig med lägenheten, alltid krångel med GG. Lycka till :)

2008-05-19 @ 13:02:56
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: stina

fy bubblan !!
Förstår din frustration !
Valde bort gavlegårdarna när jag letade lya .. vet egentligen inte varför, men något inom mig visade en negativ sida till det.

2008-05-19 @ 23:43:47
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0