Fullt i kylskåpet..

God kväll på er!

Har krypit ner i sängen och har för ovanlighetens skull bara nico vid min vänstra sida, högra sodan av sängen är tom efterom att john jobbar natt (tur för honom som får pengar, synd om mig som får somna själv).

Min jobbar helg denna helg, så dagen har bestått av jobb och kan erkänna att jag blev smått irriterad när vi åkte till jobbet i morse och inte såg ett moln på himmelen och kände en sol som var varm som sören, vädret ändrade sig snabbt och det tackar jag för. För finns det något jobbigare än att jobba i fint väder?

Efter jobbet åkte jag hem till mamma&pappa och åt grillat. Betalade även tillbaka skatten som var på hela 2000 kr. Hoppas det där bara bli en engångsföreleelse och att jag nästa år kan få tillbaka lite pengar..

Från mamma&pappa till affären med john och storhandlade så jävla mycket mat att det knappt går att få in en enda grej till i kylskåpet. En härlig känsla när man öppnar kylskåpet och ser att det är fullt, att man kan ta precis vad man vill och att det finns frukost till imorgon..

John åkte och jobbade medans jag och veronika la oss skönt i soffan ( vilket resulterade till att jag somnade) och kollade på andra avenyn. Så dåligt att det blir bra, hah!..

Nu blir det natt för imorgon är det min rur att räkna kassan och då om någongång lär huvudet vara med och på!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0