En solig morgon..

Vaknade tidigt idag, pasade på att gå upp så slipper hela min dag bli bortkastad.. Idag ska jag ut i det fina vädret!Jag ska ta med mig nico & en bikini hem till mamma&pappa, lägga mig ner i gräset och där ska jag ligga och njuta av min lediga helg och att soln skiner..

Ikväll blir det grillning & mysdricka!



Igår på jobbet passade vi på att bygga om i butiken för den nya kampanjen, Black edition.
Jag som älskar svart, älskar den här kampanjen.. Det kommer väldigt fina sandaletter  och sandaler som jag så galtt passat på att lägga undan! Passa på ni med..

Ha en bra & solig dag!

image166




Kommentarer
Postat av: Stina

vad fint det var på dig :)

2008-05-11 @ 15:45:14
URL: http://stinalis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0