En dag som alla behöver..

När jag slog upp mina trötta ögon för att skjutsa john i morse och såg det fina vädret bestämde jag mig för att inte ta mig ner på stan & ut till valbo. Vilket bra val jag gjorde!

Tog mig ut på en långpromenad med nico efter jag skjutsat john.. Det lär vara den skönaste promenaden jag gjort på länge. Klockan var nio, det var blå himmel, solen sken, det var varmt och inte en kotte ute så långt ögat kunde nå. Kanske är det så det är på söndagar?

Efter långpromenaden packade jag ner bikini och begav mig "hem". Möttes av att Stina&Micke som så skönt sitter ute och solar. Kilar ner i källaren efter sax & kam, ställer upp Nico på bordet. Han blev 1 kg lättare av att slippa all vinterpäljs. Nu är han kort & fin i pälsen!

Sen blev det stek stek & åter stek.. Idag har det varit en njutar dag till fullo. Har även hunnit med och ätit glass, gjort tacos till la familia, gått ner och låtit hundarna bada, givigt mamma morsdagspresent och tagit mig en tupplur.

Är hemma nu för att ta en dusch och sätta på mig mjukisdress sen ska jag hem till Familjen igen och parkera mig i soffan med dom & något bra på tv!

( Ibland är dagarna bra härliga)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0