Det snurrar i skallen..

Har ju tidigare sagt att jag skulle ta tagi en massa räkningar som jag inte vet vart dom kommer ifrån. Så idag på min lediga dag tog jag tag i dom så jag inte får betala mer än nödvändigt.

1:a brevet handlade om facket & a-kassan som jag så snällt betalar. Tydligen så är det något som tillkommer där som man också lär betala. Sjuk, döds & någonting mer försäkring. Så fanns ju inte så mycket att göra än att betala den med för att kunna få det som behövs om man bli sjuk, av med arbetet osv.

2: brevet handalde om i princip samma sak (ungdomsförsäkring) som mamma&pappa betalat till mig och även sagt upp nu när jag gått med i ovanstående. Men det fattar inte dom.

3: brevet handlade om samma sak som 2:a brevet förutom att beloppet stod på ungefär 1000 kr mer..

Efter allt det var fixat & klart så fick jag sätta mig en till telefonkö till Nordea. Mina engångskodar har tagit slut och jag har inte fått några nya och eftersom mitt kort inte fungerar i deras nya usla uppfinning så var jag tvungen att ringa och beställa en sån så att jag kan betala alla dessa räkningar.

och sist men inte minst ringde jag och tog ut massor av lappar som jag ska shoppa saker till den nya lägenheten för..men innan jag får dom så måste det komma hem ett brev som jag ska skriva på skicka tillbaka och även få tillbak en gång till.


Happy day.

image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0