det ska bort..

Slut som artist.

Har kännt mig allmänt seg och frånvarande idag. Det jag tagit mig för att göra har gått saakta och seegt.. Vet faktikst inte vad det kan bero på. Åkte ner till stan 2 timmar tidigare än jag började. Hittade till min förvåning inget speciellt mer än örhängen, halsband & en tunika. Hittade även morsdagspresent! Yäy.

Om det hade varit idag som jag skulle klippa mig kan jag lova er alla att håret hade blivigt axel-lång då jag förtillfället är så jävla trött på hur hela jag ser ut. Få hoppas att samma känsla sitter lvar nästa torsdag då jag ska klippa mig, så att det för en gångs skull kan ske en förändring med mig!

Är ensam idag då john har åkt iväg till kompisar.. För första gången känns det skönt att bara få vara själv. Känner att det är en sån dag idag. En-ensam-sofia-dag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Uh känner igen sånna där dagar :)

2008-05-23 @ 20:17:20
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0