Det är så jag känner..

Idag är det en vill-dra-täcket-över-mig-och-sova-hela-dagen-dag..
Kan knappt se med ögona då dom är helt röda av all pollen, huvudet känns tungt och kroppen hinner inte med..
och det jobbigaste av allt är att jag ska jobba 11-19.

allt har blivigt upp&ner vänt för att man festade i onsdags.. nu känns det som att det är måndag istället för fredag.. Ska jobba heela helgen också och det gör de också jobbigt att gå till jobbet idag..

Familjen ska åka ut till sommarstugan idag och är det något jag skulle vilja så är det att åka dit. Bara få vara ute och ta det lungt, gå ner till bryggan och se ut över vattnet.. men nej, jobba jobba jobba..

Ikväll när jag slutar ska jag ta mig ut till siba och kolla lite. Får se om jag får med mig det jag vill hem.
nu blir det frukost sen promenad med nico!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0