Dagen som gått..

Dagen har bestått av utomhusaktiviteter.. Eller aktiviteter var väl att ta i. Vi ställde klockan på 10 för att koamm upp och ut i god tid. Klädde på oss och gick hem till Mamma&Pappa för att få lite färg på oss..

Jag tror att jag stod ut i solen 1 timme högst ( hur klarar man av bakfylla&sol utomlands?). Så det fick bli skuggan för mig.. Var också ut på en promenad med hundarna, gick ner till alderhomen och lät dom bada av sig lite..

Och mer än så aktiva har vi inte varit idag mer än pendlandet mellan matbordet, solstolen och skuggan..
Är man ledig ska det njutas!

image172

En alltför långhårig livsnjutare..

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad söt =) nästan lika söt som min lilla krulltott :D

2008-05-12 @ 01:29:17
URL: http://SandraStenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0