Aloevera kväll..

Även denna dag har varit fullspäckad med saker att göra! Hade jobbpass 10-19 men eftersom att det var å lungt fick jag gå en timma föra så att jag skulle hinna följa med Mamma till en Aloeveravisning av sin nya prudukt som är smink.

Jag är alltid skeptisk till allt som man inte riktigt känner igen.. Mamma har hållt på med Aloevera ett bra tag nu och kan knappt komma ihåg en enda gång jag provat hennes produkter. Det mamma säger blir automatiskt till "tjat" som man inte tar på allvar, tragiskt men sant.

Så igår när mamma gjorde ennu ett försök att få mig intresserad av Aloevera nappade jag ( kanske inte för Aloevera utan mer för sminket) för vem vill inte sminka sig på bästa och skonsammaste sätt.
Det var faktist bra. Nappade inte på något av sminket men på lite krämer och juice. (som mamma hela tiden tjatat att jag ska prova). Så nu ska jag köpa på mig lite så att både kropp & själ blir i toppform!

Övrigt så har jag blivigt helt besatt av tanken på att göra vår balkong fin & mysig.. Tänker börja köpa på mig lite småsaker innan flytten känns onödigt att köpa på sig allt nu. Men idén jag har kommer att bli väldigt mysig.

Och hur täppt är man inte om man får lock i örorna när man dricker ?!..

image154

Kommentarer
Postat av: Nea

bra där! hör av dig du!

2008-05-05 @ 23:46:26
URL: http://linneagibbs.blogg.se
Postat av: Stina

har hört att Aloe Vera juice ska vara dunder, vill oxå prova !!

och det där med locket i öronen, du borde nog lossa lite på täppheten i näsan :p

2008-05-06 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0