Allt tar slut..

Det slår aldrig fel, aldrig!  Allt smink tar slut samtidigt. Finns det något tråkigare än att köpa nytt bas-smink.. nej!

Har legat ute i solen nu & lyssnat på sommarmusik. Ska laga mig någon mat, traska ut med Nico sen sätta mig på cykeln och cykla till jobbet ( ja, ni läste rätt). Finns inget mer jobbigt än att cykla. Cykla i sig är väl inte jobbigt men resan som man ska göra.. Först går det trögt att börja cykla, sen blåser det oftast apa och man fryser.. När man kommer fram är man iskall och efter en stund svettas man ihjäl.. Och hur roligt är det när man sen ska jobba.. och inte nog med det så vet jag inte vart cykelvägen börjar vid hemlingby så antar att jag kommer få cykla på vägen brevid alla bilar.. yeho!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jajamensan, de finns kvar så det blir dina :) kan höra av mig till dig i veckan när jag fått hem dem. Ha en bra dag.

2008-05-26 @ 13:07:07
URL: http://scherling.blogg.se
Postat av: Stina

nej det slår verkligen aldrig fel !!
Att det alltid blir så .. du är inte ensam om att råka ut för det .. tråkiga utgifter blir det !

2008-05-26 @ 21:26:57
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0