vindruvor och gynnig..




Hej på er alla datornördar där ute!
Jobbet kallade kl 13.00 idag, fick lära mig bra-att-kunna-saker på datorn samt skrev kontraktet!
så nu är allt klart och det är bara att invänta tiden. :) Dagen annars har varit väldigt lugn inte alls så mycket folk, så dagen har väl mest gått ut på städning, städning och åter städning..

Maddelito kom och hämtade mig snäll som hon är, vi åkte och kollade på Lägenheten på Staketgatan som jag skrev om i ett tidigare inlägg.. MEN jag har bestämt mig, jag vill bo på "hemska" brynäs..

Nu förtillfället äts det vindruvor i väntan på Gynning!

(visst blir man sugen på glasen där uppe? togs en tidigbalfylle-morgon..)
 hahah..


Kommentarer
Postat av: Carro

haha sillisar!
nästa sommar kanske jag också får, om jag grejjar mig ett jobb ;)

2008-03-04 @ 22:39:40
URL: http://carolinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0