Underbar ledighet..

Den här helgen hade inte kunnat komma bättre lägligt än så här. En jobbig och konstig vecka har gått med ner och uppgångar.. Så hade inte kunnat bli så mycket bättre med en helg ledigt!

igår efter jag slutat åkte jag hem och möttes av en massa ljus och tacos på bordet. Sen parkerade vi oss i soffan och njöt av att få vara ledig. (iaf jag) john jobbar hela dagen så jag får passa på att uderhålla mig själv..

Idag ska jag ut på en lång promenad, titta förbi solariumet och städa undan lite i lägenheten.
Ikväll blir det utgång och för första gången på länge känner jag verkligen för det.

Hoppas att ni mår bra och ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltid lika skönt med helg, eller hur? :)

2008-03-29 @ 10:32:45
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0