r.i.p

Snål som man är när det gäller telefoner eller annat än kläder så tog jag inte en såndär jätte dyr försäkring då mitt köp blev av gällande min mobiltelefon. Med facit i handen skulle jag nog lagt på några hundringar.. Meen som sagt alltid lättare att vara efterklok.

Från valbo till lägenheten i fredags så lyckades min mobil att dö, hela displayen är pajj, pajj och åter pajj.. Skulle vara duktigt idag och åka tidigare till elgiganten och inte vänta i flera veckor innan mobilen blir omhändetagen av någon som kan, meeen Elgiganten hade just idag en fet inventering så hela affären var stängd hela dagen, tack!

Jag hoppas att det går att laga utan några större kostnader, men det är väl bara på att hoppas skulle jag tro..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0