Påskhelgen..

Percingar, internet-flirtar, bakelser och hudkrämer har varit vårt samtalsämne på jobbet idag medans vi tappert försökte fördriva tiden. Fick oss en del roliga berättelser och skratt!..

Det var dock ingen höjdar dag och det var mer tomt i butiken än fullt.. Måste bero på vädret och påsken. Alla godisråttor ligger väl hemma och mummsar godisägg och tar det lungt ( det skulle jag gjort OM jag varit ledig).

Mina 2 lediga dagar har gjort mig helt lojj.. Det gör de inte bättre av att jag ska jobba fram tills på tisdag och sen få en endaa ledig dag..

Butiken stängde kl.18.00 och det tackar jag hjärtligt för! Madde hämtade upp mig sen har det varit Max, soffan och tv-tittande heela kvällen..

( Jag hade hellre sett oss i soffan uppfixade och med ett vinglas i handen.. Meen jobbar man så jobbar man)..





Nu kallar sängen om jag ens ska ha en chans att ta mig upp imorgonbitti.. Guttnutt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0