Mitt nya liv..

Nu efter flera månaders slapphet och flottätande så har jag äntligen bestämt mig. Jag fick nog en dag när jag kollade mig i spegeln och insåg att jag verkligen inte ser ut som jag gjorde förr.

Har bett mamma lägga ett schema över motion och maten. (hon håller på med sånt). Så får se när det blir klart. Igår var jag ut på en lång och skön promenad och ska försöka att hinna med en minst lika lång idag innan jobbet.

Jag har noll motivation till promenader och liknande men nu ska jag banne mig klara det.. Jag vet att jag mår bättre av det, jag vet att jag bli gladare, jag vet att det är skönt när man väl gjort det. Har också turen till att ha john som så snällt tjatar på mig tills att jag gör det!..

Så från och med den här veckan är det slut med all godis, läsk och flottmat. Nu vill jag känna mig fin och nyttig!
( lite brun skulle inte heller skada).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0