klockan är lite och solen skiner..

Idag är det onsdag och onsdag är min lediga dag i veckan, på sin lediga dag borde man sova länge så att man är utvilad, på sin lediga dag borde man ligga i soffan och bara vara..

Men på min lediga dag vaknar jag 09.15, ska tvätta 3 tvättar, plocka undan i lägenheten, posta brev, ringa gavlegårdarna och handla.. Jag ska försöka bryta det här mönstret. Eftersom att jag vet att jag är ledig en dag i veckan blir det så att jag skjuter upp alla-jobbiga-saker-med-lägenheten-att-göra.. tills min lediga dag! Det ska de bli ändring på!

Nu ska jag gå ut på en låång och härlig promenix med nico som ett förlåt för att jag låg och sov på honom så att han inte kom därifrån.. Kände dock några enstaka försök från hans sida till att försöka flytta sig innan jag kom på att det var nico..


image90

Kommentarer
Postat av: Therese

Jo jag gjorde ju det.. Det hoppas jag också, tror jag.. Men jag vet inte, det ser inte ljust ut. Just nu får jag ta det som blir över.
Känns det kul att börja i Hemlingby? Kul att börja på något helt nytt?

2008-03-05 @ 10:34:43
URL: http://theresepauline.blogg.se
Postat av: crazyangel

Om ja inte får svar från en tjej med chihuahuahanar idag så kanske vi kan prova om de kan bli en parning imon? Min tik är väldigt speciell hon med sörru ;P Du får isf 1000 kr vid parningen (om vi lyckas^^) och 1000 kr när valparna är födda =2000 allt som allt.

2008-04-23 @ 07:07:52
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0