idol..

Vem mer än jag tittar inte på idol pga juryn?.. Kan inte sticka under stolen med att det ÄR roligast när de kritiserar de äckligt dåliga folk som finns där ute och som tror att det är bra på att sjunga!

Nu är den gamla juryn borta och säkerligen halva sveriges befolkning också när det gäller tittarsiffrorna.. Kan aldrig tänka mig att tv4 kommer att få ha kvar alla oss tittare med tanken på att de valt "en snäll jury" nu?!




Här har vi dom, Anders carlsson, Laila Bagge och Anders Bagge..

image100



Vad kan då tittarna förvänta sig av den nya juryn? Blir det brutala sågningar eller uppmuntrande ord?

- Jag är oerhört snäll och kommer inte vara elak. Men mitt bemötande beror också på vilken framtoning den sökande har, säger Anders Bagge.

- Jag lyssnar som sagt på nya förmågor dagligen och krävs det att jag ska vara hård så är jag hård. Men jag skulle aldrig vara riktigt elak eller förnedra någon, säger Laila Bagge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0