bajstelefon..

Var för andra gången och skulle kolla om det gick och få liv i min "nalle".. Jag gick runt sanningen en aning i hopp om att de kanske skulle kunna ta in min telefon på en titt-hur-den-mår.. MEN det gick inte den hade fått ett tryck på displayen och är helt pajj.. Skulle kosta 1050 kr att laga den rackarn.

Då tackade jag för mig och gick min väg.. Så nästa "stora" inköp får bli en ny mobil. (med försäkring)

Annars idag har jag haft en trevlig dag, sov till jag själv vaknade, (underbar känsla).. Tog bussen till valbo och mötte upp madde, var på ikea, köpis och vidare till stan.. Med mig hem fick jag en påsk-present till johnpa, en tröja, örhängen och tre armband!..

För övrigt så har jag och john hittat köksbord och stolar till den andra lägenheten.. Vi har fått nog av barbordet och införskappade oss ett riktigt bord och riktiga stolar, skönt med plats när man äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0