Upp & iväg..

Upp i det blå och ner i Grekland.
Idag hittade vi en äntligen en resa till Grekland/Kreta. Om jag ser fram emot det.. Sol&bad hela dagarna.
Soldyrakre som vi är kommer vi steka sönder på stranden, inte mig emot.

Nära till strand, supermarket & city. jag vill dit nu nu nu.



Från det ena till det andra. Jag har hittat min klännig som jag ska ha på mig när jag fyller år & det känns också jävligt bra. vet dock inte när jag får tillbaka pengarna från min andra klänning som jag beställde & som vägrade komma då klännigen var felsydd?.. Det som lever få se.


Imorgon är det Veronikas student. Guuud vad jag längtar tillbakaa! Jag vill ha studentveckan om & om igeen, hela tiden.
Kan ha varit det bästa veckan i hela mitt liv. ( om man tar bort bulgarien-resorna).


Kommentarer
Postat av: madde

jag är så in-i-nordens AVIS :)

2008-06-12 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0