ssssemesteeerrr!

Känslan är otroligt skön. Jag har semester och får planera all min tid på ett dygn själv!.. Jag slipper kolla på klockan & känna mig stressad. ( en känsla så underbar att det är svårt att förklara).

Att jag har semester betyder dock inte att jag kan sova hur länge som helst, ligga på stranden & sola (om det är fint), vara uppe sent på nätterna. Big no!

Redan nu ikväll har vi påbörjat med att måla hallen. Imorgon bitti ska jag inhandla mer färg & lägga på ett till lager. Sen ska alla garderober ut, speglar upp, klädhängare ska inhandlas. (listan kan göras lång).

När hallen är klar ska vi ta oss till 1:an och städa ur den..

Efter 1:an så ska vi påbörja varadgsrummet.

Och allt detta måste hinnas med innan den 25:e.

För sen åker vi till grrrekland & steker.

Kommer hem den 4:e juli och den 5:e juli blir det 20års fest & inflyttningsfest så då lär allt vara klart.

(semestern är behövlig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0