Sköna daag..

Var tänkt att vi skulle ställa klockan i morse och åka iväg och inhandla tapeter. Men när klockan ringde och vi slog upp ögona så bestämde vi oss för att ta det en annan dag. Vi somnade om och tog oss en härlig sovmorgon.

Vi donade i vardagsrummet & tog en lugn och god frukost innan john åkte iväg och jobba.Idag ska jag unna mig själv en riktigt skön dag.

Jag ska snart hoppa ner i ett varmt bad där jag förhoppningsvis kan slumra till ett tag. Efter det ska fötter & händer fixas. Brynen ska plockas och ett ligg i solariumet ska också hinnas med.

Därefter ska jag åka och handla lite krukor, blommor & gardiner som jag så fint ska pryda vardagsrummet med.



Imorgon är det Midsommarafton. Jag har tagit åt mig att jobba snäll som jag är (ibland). Sen blir det festligheter hemma på jarla. Det blir vin, det blir lekar & det blir en helmysig kväll som vi sent kommer glömma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0