Skoälskare?..

Har precis kommit hem från ett underbart ligg i solariumet. Det riktigt brändes sådär skönt utan att det är jobbigt. Jag blundade och drömde mig bort till de vita fina stränderna som jag&jonhpa förhoppningsvis ska besöka i sommar!

Och nu till dagens rubrik. På torsdag drar Din sko igång med sommarrean. För er som inte hittat dojjorna för sommaren kan ju ta en titt in och köpa sig ett  (2,3,4) par. Jag har minst 2-3 st som jag vill köpa :)

Känner att jag vill göra något idag men vet inte riktigt vad. Har en tanke på om jag ska börja måla i hallen.. Men det tåls att tänka lite till på då jag vet hur jag är. ( tröttnar snabbt). Ska nog bege mig ut på en promenad medans det är uppehåll.




Kommentarer
Postat av: Stina

wow !!

Man kan nog hitta sig några par : )

2008-06-10 @ 22:41:00
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0