nerräkning..

Nu är det bara 3 timmar kvar innan vi sätter oss i bilen till Arlanda.. Jag har inte fattat det än, jag går omkring här som om ingenting kommer att hända, jag plockar & städar, stryker och sitter vid datorn..?! Jag kommer nog fatta att vi ska iväg när vi sätter oss på flygplanet!

John har gått & lagt sig för att han ska vara en säkert förare och inte somna bakom ratten, jag däremot har packat med mig täcke & kudde som jag så fint ska linda in mig i när vi börjar åka. (hihi).

Kameran sitter på laddning, lägenheten är städat & räkningarna är betalda. Ska snart ta mig in i köket och göra 2 feta mackor med potatisallad,rotsbiff,gurka & paprika. (MUMS) som vi ska äta på vägen..

Har varit hos mamma&pappa i ikväll, de bjöd på en härlig grekisk sallad, tsatziki och bröd. Så att vi får in känslan lite :) heh.. Har även lämnat av lill-pluppen där. Nu är det helt tomt här, ingen som ligger & värmer mig. Det skrämmer mig att en sån liten krabat kan ta sån stor plats!

Nu ska jag göra mackorna sen blir det nog till att lägga sig & vila ett tag för mig med.
Ha det så bra här heeemma och lycka oss till att komma rätt :) Jag&john är kanske inte de bästa huvudet ihop, haha.

Kommentarer
Postat av: Stina

Trevlig resa ! Och njuuuuuut : )



är fortfarande lite depp över att jag inte ligger i resväskan :p

2008-06-26 @ 21:23:42
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hoppas ni har det uuuuuuuunderbart nu :)

2008-06-28 @ 12:21:11
URL: http://scherling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0