Jag ser bara vitt..

Imorse så ställde vi klockan på 9 och hoppade upp ur sängen. Hann måla halva rummet innan john var tvungen att åka & jobba och färgen tog slut. Jag tog bilen och handalde mer färg. Nu har jag målan ena halvan 2 grr och andra halvan 1 gång. Ser ut som att jag blir tvungen att måla allt 3 gånger vilket känns as jobbigt & tråkigt. Jag vill ha klart nu!

Der drygaste måste nog vara att vänta tills färgen har torkat innan man kan börja och måla igen..
Nu har jg en väntetid på 2 timmar och då ska jag passa på att gå en långpromenad med nico & bara slappa här framför datorn, måste samla kraft för idag ska allt vara klart om det så är att jag måste stå och måla tills 3 inatt.

Imorgon blir det shopping av fondvägg och barbord!



(Fula sovrummet ska göras om det med. Men måste förs inhandla en stor & finsäng samt hitta tid till att fixa&dona).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0