idag är det söndag..

Ja, som ni ser har jag skrivigt att det är måndag idag. Önsketänkande kanke, kanske inte. Förtillfället yrar jag mest runt & vet varken ut eller in.

Imorgon är det måndag och jag fick bort min tid. Så imorgon ska vi växla in pengar, köpa solkräm & allt vad som tillhör, hitta en fondtapet och fortsätta med städningen i fitt ettan.

Har hållt på att städa ettan i 5 timmar. EN LITEN SKIT ETTA och vi är fortfarande inte klara.. Jag hatar att städa och nästa gång vi flyttar så kan ni ger er fan på att jag inte kommer att städa. Jag betalar en städfirma, absolut! .. Aldrig har jag varit så här sur någon gång. Att torka fett, damm & i toan betalar jag gärna någon annan att göra..

Idag är det jag som har makten framför tv. Jag ska sitta & nuta även fast jag inte tycker att filmen är bra. Jag blev så glad när sverige åkte ur eftersom jag trodde att det inte skulle bli nå mer fotbolls-tittande. Men så fel jag hade.. Nu tvingas jag se utlänska lag slåss om en bra placering ?! .. fyfan för sport.

Heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0