Godmorgon..

Vädret är fint, jag har semester meen inte idag för jag har tagit åt mig jobb. (?) Så idag är jag uppe med tuppen för att åka iväg och jobba mina timmar. Med tankte på lönebeskedet som jag fick igår känns det bara roligt att jobba faktikst.
Det ger resultat i penningkassan när man jobbar extra, bra skit!

Idag är det måndag vilket betyder att jag & min johnyboy åker till Grekland om 2 dagar. Det ska bli en grymt skönt att få komma iväg & få lite (mycket) sol på sig! Packningen måste nog hinnas med imorgon. Jobbar dock hela dagen men ska försöka göra någon extraperonal glad & ge bort min 9.30 - 19 tid.

Här bjuder jag på lite bilder (igen) på inte allt för söta nico sen gårdagens bad!







Kommentarer
Postat av: Carro

idag är det inte måndag. nu skrämde du livet ur mig kvinna!

2008-06-22 @ 20:09:43
URL: http://carolinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0